29.1.2017

Tää on parasta just nyt

Mä oon tällä hetkellä niin onnellinen. Mä muistan kun muutama vuosi takaperin mietin hyvää harrastusta, huonoin tuloksin. Mut yks päivä mä löysin CrossFitin. Mä pitkään halusin kokeilla CrossFittiä, mutta kukaan ei ikinä lähtenyt mun kanssa. Sitten mä itseasiassa melkein 2 vuotta sitten päätin ottaa itseeni niskasta kiinni ja ilmottautua yksin OnRampille. Se oli mun yks elämän parhaista päätöksistä. Mä tutustuin heti uusiin ihmisiin ja jäin koukkuun tähän lajiin. Nyt siitä on melkeempä kaks vuotta ja oon saanut koukutettua lajiin mm. mun pikkuveljen ja isänkin. Mikä olis sen parempaa kun yhteinen tekeminen. Eilen taas sain viettää aikaa kunnolla meidän salin poppoon kanssa ja siellä jos jossain tuntee olonsa tervetulleeksi.

Eilen olin perinteisessä lauantai aamun wodissa, jonka jälkeen suuntasin avantoon ja tietty saunaan.  Meidän sali järjesti eilen myös kiitos"bileet" talkoolaisille, kun joulukuussa järkättiin LinnaMasters kilpailut. Meiät vietiin kiipeilykeskus Hänkkiin seinäkiipeilemään, sen jälkeen tarjottiin pizzat ja hengailtiin.

Tää laji on tuonu mun elämään niin paljon hyvää ja ihania ystäviä. Mikä parasta, tätä lajia voi harrastaa loputtomiin, eikä tässä ikinä voi olla kehittymättä.

1 kommentti: