24.2.2017

Is not what we have in life, but who we have in our life, that matters

Mä pienenä hirveesti tykkäsin ystäväkirjoista, kun näin tän haasteen. 
En voinut muutakun tarttua tilaisuuteen... 


Nimi: Rebekka
Lempinimi: Rebe, Rebsu, Bekka, Pekka...
Asun: Hämeenlinnassa
Syntymäpäivä: 8. syyskuuta
Horoskooppi: neitsyt
Silmien väri: sininen
Hiusten väri: vaalea
Sisarukset: pikkuveli, joka kylläkin puolet pitempi
Paras kaverini: Mulla on muutama tosi hyvä ystävä ja ne kyllä tietää varmasti tähän kastiin kuuluvansa 
Lemmikkini: Tarzan-koira 
Harrastukseni: CrossFit ja kai tätä kirjottamistakin voisi siksi kutsua
Henkilö, jota ihailen: Mä en tiedä yksittäistä ihmistä, mutta mä ihailen ihmisten asennetta ja sitä, että osaa tarttua tilaisuuteen.
Paras näkemäni elokuva: siiiis mun pää lyö tyhjää tällä hetkellä...
Paras näkemäni tv-sarja: Gilmore Girls, Modern Family, How I met your mother... en mä osaa päättää. Salatut elämät on myös semmonen aina pakko katsoa, mutta en sitä kyllä parhaaksi voi kuvailla.
Mieluisin urheilulaji: CrossFit niin itse urheilessa, kun katsoakkin
Tässä asiassa olen hyvä: Tuplanaruhypyissä, haha en mä tiedä muuta. 
Tässä asiassa en ole hyvä: Antamaan periksi, mutta en tiedä onko se huono asia.
Pidän: Hyvästä ruoasta ja seurasta
Rakkaani: Perhe ja ystävät 
Lempieläimeni: koira 
Lempiruokani: Lihapullakastike on kyllä herkkua.
Lempijuomani: Juon aina vettä, mutta joskus kun oon hurja niin pepsi max. 
Lempivärini: Mustaa on paljon päällä, mutta vaaleanpunaisen eri sävyistä näin muuten tykkään.
Lempikukkani: Orkideat on kivoja.
Koulun/työpäivän jälkeen haluan tehdä: Mä käyn iltakoulua 3 x viikossa, joten sen jälkeen useimmiten vaan syön ja meen tuutilullaa.
En pidä: siitä kun stressaan liikaa ja liian helpostia pienistä asioista.
Minusta tulee isona: Pienenä aina kirjoitin, että ISO. Tällä hetkellä en osaa asiaan vastata. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Kaikkein suurin ja hartain toiveeni: Olla onnellinen 

Lopuksi haluan sanoa: Mä oon nyt viime aikoina todennut, kuinka onnellinen voin olla. Mä käyn koulua, välillä myös töissä. Mulla on paras harrastus ja ihania ystäviä. Mitä muuta sitä enää voisi toivoakkaan.
      ♥  ♥        ♥  ♥        ♥  ♥  

4 kommenttia: